İçeriğe geç

Teslimat Süresi Geçerse Ne Olur

Ürün teslim süresi geçerse ne olur?

Satın alınan her ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak kaydıyla, alıcının belirttiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içerisinde ürün teslim edilmezse alıcı sözleşmeden cayabilir.

İnternetten alınan ürün teslim edilmezse ne olur?

İnternet veya telefonla yapılan alışverişlerde, kararlaştırılmış bir teslimat süresi verilmemişse, satıcı en geç otuz gün içinde malları göndermek zorundadır. Mallar bu süre içinde gönderilmezse, tüketici sözleşmeyi feshetme ve on dört gün içinde tüm ödemeleri yasal faiziyle birlikte geri alma hakkına sahiptir.

Sipariş verilen ürün gönderilmezse ne olur?

Satın aldığınız fiyat ve miktara bağlı olarak öncelikle tüketici hakem heyetine, ardından asliye hukuk mahkemesine başvurabilirsiniz. Ürünün belirtilen tarihte ulaşmadığını beyan ederseniz paranızı geri alabilirsiniz.

Trendyol teslimat süresi kaç gün?

Min. Max. Yurtiçi gönderilerde 0-600 km mesafeye kadar olan gönderilerin en az 1 iş günü, en fazla 4 iş günü içerisinde müşteri adresine ulaştırılması hedeflenmektedir. 600-1200 km mesafeye kadar olan gönderilerin en az 2 iş günü, en fazla 6 iş günü içerisinde müşteri adresine ulaştırılması hedeflenmektedir.

Geç teslim ayıp mıdır?

Konu. Türk Borçlar Kanunu’ndaki sözleşmeye aykırılık ilkesinin aksine, TKHK md.

Tahmini teslimat süresi geçerse ne olur?

Söz verilen teslimat süresi 30 günü geçemez. Bir web sitesinden satın alım yaparken, satıcının ürünün elli gün içinde teslim edileceğini söyleme seçeneği yoktur. Satıcı bu süre içinde tüketiciye teslim ederek yükümlülüğünü yerine getirmezse, tüketici sözleşmeden çekilebilir.

Zamanında teslim edilmeyen ürün nereye şikayet edilir?

Aynı şekilde kargoların zamanında teslim edilmemesi ve önceden haber verilmeden iade edilmesi de yaygındır. Bu gibi durumlarda kargo şirketleri ve ürün satıcıları şikayette bulunabilir.

İnternetten ürün sipariş iptali ceza var mı?

Bu nedenle, çevrimiçi satın alınan ürünler için cayma hakkı yasal olarak tanınmıştır. Tüketici, herhangi bir gerekçe göstermeden ve ceza ödemeden on dört gün içinde sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Kargo zamanında teslim edilmezse neler yapabiliriz?

Kargo şirketi belirli bir süre teslim edilmeyen kargoyu depolar. Kargo sahibi kargoyu belirli bir süre içerisinde teslim almazsa kargo şirketi kargoyu iade edebilir veya imha edebilir. Teslim alınmayan kargo genellikle 3 ila 15 gün depolanır.

Kargo gelmeyince nereye şikâyet edilir?

Paketinizin ulaşmadığını söylüyorsanız; Mevzuat gereği, vatandaşların ilgili kargo şirketine gerekli maddeler çerçevesinde başvurarak, yaşadıkları sorunu belirtmelerine rağmen sorun yaşamaya devam etmeleri halinde; elinizdeki bilgi ve belgeleri kullanarak ilgili bakanlığa, Ulaştırma Bakanlığı’na veya bölge müdürlüklerine şikâyette bulunabilirsiniz.

Satıcı siparişi iptal ederse ne olur?

Satıcı tarafından iptal edilen sipariş, satıcının puanını düşürecek ve satıcının Güvenilir Satıcı rozetini kaybetmesine veya alamamasına neden olabilir.

Kargo kaç günde teslim edilmek zorunda?

Kapıdan mağazaya teslimatlar: 0-600 km’ye kadar seyahat eden gönderiler, teslimat mağazasına en az 1 ve en fazla 3 iş günü içinde teslim edilmelidir. 600 ila 1200 km arasında seyahat eden gönderilerin teslimat mağazasına en az 2 ve en fazla 4 iş günü içinde ulaşması hedeflenmektedir.

Trendyol hangi ülkenin?

2010’dan bu yana misyonumuz, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza mükemmel bir e-ticaret deneyimi sunarak ülke çapında olumlu bir etki yaratmaktır. Yaklaşık 30 milyon müşterimizin ve 250.000 iş ortağımızın güveni bizi Türkiye’nin ilk dekacorn’u ve dünyanın en popüler e-ticaret platformlarından biri haline getirmiştir.

Trendyol kargom gelmedi nereyi aramalıyım?

Dilerseniz randevu talebinizi müşteri temsilcisine ulaşmadan 0850 759 15 15 numaralı çağrı merkezimizin sesli yanıt sistemi üzerinden yapabilir veya web sitemizdeki iletişim formunu kullanarak talebinizi iletebilirsiniz.

Trendyol kaça kadar dağıtım yapıyor?

Hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında, cumartesi günleri ise 09:00 – 18:00 saatleri arasında teslimat yapılmaktadır.

Zamanında teslim edilmeyen ürün nereye şikayet edilir?

Aynı şekilde kargoların zamanında teslim edilmemesi ve önceden haber verilmeden iade edilmesi de yaygındır. Bu gibi durumlarda kargo şirketleri ve ürün satıcıları şikayette bulunabilir.

Bir ürünün tarihi geçerse ne olur?

Bu mikroorganizmalar yiyecekleri bozabilir ve hastalığa neden olabilir. Besin değerini korur: Yiyecekler zamanla besin değerlerini kaybeder. Son kullanma tarihi geçmiş yiyecekler besin değeri açısından daha az faydalı olabilir. Lezzeti korur: Yiyecekler zamanla lezzetlerini kaybeder.

Kargo zamanında teslim edilmezse neler yapabiliriz?

Kargo şirketi belirli bir süre teslim edilmeyen kargoyu depolar. Kargo sahibi kargoyu belirli bir süre içerisinde teslim almazsa kargo şirketi kargoyu iade edebilir veya imha edebilir. Teslim alınmayan kargo genellikle 3 ila 15 gün depolanır.

Tamir süresi 20 günü geçerse ne olur?

Ürünün onarımı için gereken azami sürenin aşıldığı hallerde tüketici, ürünün ücretsiz veya bedelsiz olarak yenisiyle değiştirilmesini talep edebilir. Tüketicinin bu talepleri karşısında satıcı, dağıtıcı, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı tüketiciye karşı bir zincirleme sorumluluk taşır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sitemap
google